środa, 13 marca 2013

DZIEWIĘĆDZIESIĄT OSIEM.


1 Września 2013
Minął rok odkąd mnie już z nimi nie ma.. przez te miesiące, dni, godziny, minuty, sekundy.. Nic nie było już takie same. NIC. Może po kolei? Chociaż i tak pewnie się pogubię. Szczerze, bardzo żałuję tego czynu. Tego co zrobiłam. W szpitalu szybko się poddałam, sądziłam, że tak będzie lepiej. Nie chciałam już nikomu psuć życia, nie chciałam wpieprzać się w nie swoje sprawy. Miałam dość bycia taka samotna. Tak, tak wiem, jestem głupia. Miałam tylu ludzi wokół siebie.. Może powiem co u reszty ludzi, mhm? Czy nie chcecie.. Bardzo chciałabym mieć moc, którą od nowa stanę się widoczna. Tak, chyba dobrze mnie zrozumieliście, a jeżeli nie to powiem wprost. Jako samobójczyni, zostałam na ziemi jako duch. Wiem, mało prawdo podobne, możecie mi nie wieży, ale ja na prawdę jestem wśród was. Miałam powiedzieć co u reszty ludzi z mojej 'krótkiej' historii, ale ciągle wplątuję co innego. Mam wam tyle do powiedzenia! Może jeszcze zanim zacznę.. a dobra zaczynam, bo w końcu nigdy nie zacznę. Może tak najważniejsze osoby.. Mam dla was niespodziankę, nie zbyt miłą.. Ja mimo tego CZYM teraz jestem strasznie to 'przeżyłam' ale o tym powiem wam niżej. Zaczynam, yhm już zaczynam.. Więc co u One Direction? Pewnie macie pytania, jak to przeżyli, czy coś, a więc. Zacznę od mojego brata, czemu piszę to tak oficjalnie? Sama siebie nie rozumiem. Louis, tak ach.. brakuje mi kłótni z nim, ale miałam mówić co u niego się działo przez ten rok.. Strasznie się załamał. Przez trzy pierwsze miesiące nie potrafił wydać z siebie dźwięcznego głosu. Tak mocno zamknął się w sobie, że stracił odwagę i zanikła mu umiejętność śpiewu.. Często za nim chodzę.. Dotykam jego łez które często się pojawiają. Ale ma teraz dziewczynę. Jestem z niego dumna.. To ona pomaga mu wyjść nadal z lekkiej depresji. Nazywa się Eleanor. Jest ładna i miła, ale sądzę, że nigdy byśmy się nie polubiły.. Liam? Nadal co tydzień, mimo roku wysyła kuriera z różą na mój grób. Pytanie, czemu sam jej nie przyniesie? Bywa rzadko w Londynie.. Mieszka po za nim tak jak cała reszta. Widzę w ich oczach ból gdy mają tu koncert.. Dlatego Daniel który nadal jest ich menadżerem stara się jak najbardziej może, aby nie dopuszczać do koncertów w tym mieście.. Mam nowinkę.. Dowiedziałam się, że Payne kręcił już wcześniej z tancerką, czemu byłam ślepa i nikt mnie nie poinformował?! Tak, właśnie, właśnie ta nowinka.. Będzie tatą, Dan jest w siódmym miesiącu ciąży.. Coś wydaje mi się, że będą mieli prześlicznego dzieciaka.. Przepraszam nie potrafię tego nazwać ' DZIDZIUSIEM' na samo słowo mnie mdli.. Nadal nie lubię dzieci.. Kolejny? Niall.. Co z tym przesłodkim blondasem który kiedyś mi przywalił? Tak... nie powinnam tego wspominać, przy takim czymś, ale przez te miesiące wiele myślałam.. I nie mam do niego żalu, że to zrobił.. Zakochany robi przeróżne rzeczy.. On przeprowadził się z powrotem do Irlandii do rodzinnego domu.. Nad jego łóżkiem wisi moje wspólne zdjęcie z nim, nawet nie mam pojęcia skąd coś takiego ma, bo ja nic takiego sobie nie przypominam.. Ale to miłe, że nie zapomniał.. Wiem, wiem zwlekam z dwiema osobami.. pewnie zżera was ciekawość. Ale ja mimo takiego czasu, nadal mocno za nimi tęsknię. Nie potrafię o nich mówić, bez uronienia łzy.. Ale jakoś  trzeba.. chyba, że ominę ten temat.. Nie dobra, dam radę! Bynajmniej się postaram.. Zayn znalazł dziewczynę, prześliczną blondynkę która jest na prawdę o wiele ładniejsza ode mnie. Wesoła i ma swój zespół.. On się załamał, a ona, tak jak El Louisowi, pomogła wyjść mulatowi z depresji. On doszedł do siebie najszybciej z całego zespołu.. Pamiętam jego płacz w szpitalu, stałam koło nich.. Oni mnie nie widzieli, krzyczałam.. prosiłam, żeby nie byli na mnie źli, żeby mnie nie ignorowali bo ja ich na prawdę kocham i dziękuję, że się mną opiekowali.. Jego łzy.. Które starałam się zetrzeć, lecz mi nie wychodziło.. To było strasznie trudne.. Czas na kolejnego chłopaka.. Który najmocniej płakał.. W karetce gdy zaczęli mnie tracić, darł się na nich. Błagał na kolanach.. Odratowali mnie na chwilę, a on dziękował.. Przytulił się tam do mnie i nie chciał mnie puścić gdy chcieli mnie wyprowadzić na noszach.. Na górze, stał pod drzwiami do sali gdzie miałam operację.. Nie chciał odejść. Dosłownie, stał i prosił Boga o to, żebym przeżyła... Jednak on nie wiedział, że ja stoje już obok niego, że nie ma dla mnie szans.. Ja, prosiłam razem z nim.. Nagle wybiegł jakiś lekarz, pośpiesznie biec w stronę jakiś drzwi, on krzyczał do niego co się stało.. Był głośny, uciszali go.. A chłopcy? siedzieli pod ścianą, każdy był przejęty i zapłakany.. Nie potrafiłam znieść takiego widoku.. Próbowałam wrócić do swego ciała i odnaleźć ścieżkę w tunelu, ale gdy zaczęłam wchodzić, powstała jakaś komplikacja.. Któryś z lekarzy głośno coś oznajmił, a w tem w sali znalazł się Harry.. Krzyczał, widział obok respirator który zaczął już piszczeć. Rzucił się do mojego ciałą, przytulił mocno, pocałował i krzyczał, że żałuje, że mnie nie doceniał...  I wtedy oboje usłyszeliśmy ' CZAS ZGONU TRZYNASTA TRZYDZIEŚCI DWIE ' usłyszałam głośne NIE, nie potrafiłam tego wytrzymać uciekłam ze szpitala.. Szukałam jakiś miejsc, rozglądałam się głupia wokół, szukając tabloidu z napisem 'PRZYWRÓCIMY CIĘ DO ŻYCIA ZA JEDYNE PIĘĆ DOLCÓW'... Wtedy podeszła do mnie dziewczyna.. Patrzyła się prosto w moje oczy, jakby mnie widziała.. Otworzyłam usta aby wydać z siebie pytanie, jednak ta kiwnęła przecząco głową. I zaczęła iść do przodu, machnęła ręką abym podążyła za nią, zrobiłam to.. Szłyśmy.. A właściwie po chwili leciałyśmy.. Długo w milczeniu, nic nie rozumiałam.. Wiedziałam jedno. Skądś ją znałam, ale skąd? Nie potrafiłam sobie przypomnieć, tak ważnej w tym momencie rzeczy.. Nie patrzyłam gdzie lecę, spoglądałam ciągle w ową dziewczynę. Tak obcą, a tak znaną.. Wreszcie zaczęła zlatywać w dół, zrobiłam to co ona. Rozpoznałam te miejsce, była to dróżka, w której się zakochałam.. Miejsce którego nie chciałam nigdy opuszczać. Chyba domyślacie się, gdzie się znalazłam? Tak, to ta ścieżka nad morzem, prowadząca do domu Dziadka.. Przystała, usiadła, skrzyżowawszy nogi. I zachęciła mnie ręką do tego samego ruchu.. Ponownie ponowiłam jej ruch.. - Znamy się? - zaczęłam pierwsza.. jednak ona przyłożyła palec do ust, prosząc o ciszę. Kiwnęłam głową na znak, że rozumiem. Wtedy się odezwała. Jej głos przeszedł po moim całym ciele, tak melodyjnie.. - Tak, lecz Nie. To odpowiedź na twoje pierwsze pytanie. - powiedziała, to tak, że i tak nadal nie rozumiałam odpowiedzi. - Przepraszam, nie rozumiem.. - przyznałam szczerze, mówiłam to nie pewnym drżącym głosem. Lecz poczułam jakąś zmianę, zauważyłam, że mój głos jest bardziej jedwabny.. delikatny. Anieli?! - Przepraszam.. Więc powiem to nieco dłużej, pozwolisz? - Jej spokój, orał mnie tak jak opowieść Dziadka, wtedy.. teraz skojarzyłam, jednak postanowiłam posłuchać jej historii, jej głos zachęcał, kiwnęłam godząc się głową. - Więc, jestem Kristen Dakota Marie Graters. , mam nadzieję, że mnie kojarzysz.. A jeżeli nie, to miałam to dłużej powiedzieć.. Jestem dziewczyną, której samobójczy list znalazłaś nad morzem. Nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam gdy trafił do tak młodej dziewczyny, która uwierzyła w moje słowa.. Przez tyle lat, butelka pływała po morzu. Wiedział o tym pan Jan, który znalazł ją przed tobą, jako jedyny.. Jednak jego sędziwy wiek nie pozwolił mu na spełnienie mej prośby. On jedyny wiedział o moim sekrecie, on jedyny mnie widzi.. - Wtedy doznałam szoku. I dowiedziałam się pewnej ważnej wiadomości, która odmieniła moje pozaziemskie życie.. Przerwałam jej mimowolnie, nie potrafiłam się opanować. Było to silniejsze ode mnie.. - Ale jak to?! Jak on cię widzi.. - Dokończę wraz z odpowiedzią na pytanie, jednak proszę o to abyś dała mi dokończyć. Mamy wiele czasu na zadawanie pytań.. - kiwnęłam głową, ponownie na wznak, że rozumiem i bez głośnie powiedziałam 'sorry'. - Tak, jest coś takiego, że możesz sobie wybrać osobę, która cię widzi. To dziwne i ja tego sama do końca nie rozumiem.. Uprzedzam twoje pytanie, które możliwe, że chciałaś zadać 'Dlaczego akurat DZIADEK?' Bo to on był jedyną osobą która mnie rozumiała.. Wygadałam się mu przed śmiercią i było mi z tym dobrze. Tak, możesz pomyśleć, że jestem okrutna, bo nie wybrałam swej matki, ojca lub przyjaciółkę.. Chociaż zawsze mogłam się zemścić i nawiedzać byłego chłopaka.. Ale nie ja jednak wybrałam człowieka, który był mi obcy, jednak bliski.. Wiesz co mam na myśli? - spojrzała wtedy pytająco, a mi do głowy przyszedł Max.. rozumiałam ją znakomicie. - Tak, rozumiem.. - powiedziałam cicho. Lecz dopiero po chwili przypomniałam sobie, że miałam się nie odzywać. I przeszła po mnie myśl, że może zabije mnie wzrokiem? Jednak nic takiego się nie stało, uśmiechnęła się serdecznie.. Opowiedziała mi jak to jest z ludźmi po śmierci, że samobójcy nie mają wyboru to jest taka jakby ich kara, muszą pozostać na ziemi. Lecz ludzie którzy umarli z innych przyczyn mają prawo wyboru.. Opowiadała mi tak długo z takim spokojem w głosie który hipnotyzował... Za długo byłoby opowiadać wam tak wszystko ze szczegółami.. Więc tak poznałam historię, dziewczyny która okazała się ową małą dziewczynką, którą widziałam razem z Harrym.. Nie powiedziała mi nic więcej na ten temat, ale obiecała, że kiedyś na pewno porozmawiamy.. Mamy przecież tyle czasu.. Co się działo potem? Zdradziłam wam wyżej kilka szczegółów, takich jak płacz chłopców na pogrzebie.. Przepraszam, nie chcę do tego wracać definitywnie, jest to dla mnie zbyt trudne.. Nie skończyłam mówić dalej o 'bliskich mi ludziach'. Więc Thomas? Micky? Conor? Przejęli się, nie tak mocno jak tamci, ale że byli mi bliscy, zauważyłam w każdym z nich pełną zmianę.. Nawet nie wiecie, jak słodko wyglądali, wiem to głupio tak mówić, ale na moim pogrzebie w 'garniturkach', mrrym seksiaki! Eliza? Pamiętacie tam tą blondynkę, przez którą rozstałam się z chłopakiem w kręconych włoskach z zajebistą chrypą? Ona wraz swoim wujaszkiem pojawili się również.. Nie ma co uronili przy tym kilka łez. Matka? rozstała się z Joshem, w kaplicy przyznał się jak mnie traktował. Nie zła awanturka się odegrała nad moim ciałem, widziałam ból w oczach matki, po tym jak została ze mną sama..Z jej słów zrozumiałam tyle, że bardzo żałuje naszych kontaktów i chciałaby, żebym jej wybaczyła.. Wiem, nie powinnam tak mówić, ale niech ta 'kurwa' bo inaczej jej nazwać nie umiem, nie liczy już na nic.. Dziadek? Na wieść o tym co mi się stało, przejął się jednak był spokojny.. widziałam jak przepłakał kilka nocy, jednak rozmawiał z Dakotą i ona mu pomogła zrozumieć.. Wieecie co! Nawet mój doktorek przyszedł.. A mnie to zdziwiło, wiem mam dziwne poczucie humoru, ale se tak myślę, że jeżeli lekarze chodziliby na każdy pogrzeb swych pacjentów, to nie mieliby czasu leczyć.. Jaka ja mądra nie sądzicie, że przyszło mi trochę rozumu przez ten rok? Zauważyliście kogo tu nie napisałam? Najbliższej mi osoby. Mego Księcia, mam nadzieje, że rozumiecie czemu go tak nazwałam.. Tak jak ja byłam jego księżniczką, on mym księciem na deskorolce, zamiast rumaku.. Tak Maksiu mój.. Siedzi obok mnie, widzi co piszę i się śmieje.. Nie, nie myślicie, że wybrałam 'jego' jako osobę która mnie widzi.. nie chciałabym aby przeze mnie zamknęli moje ciacho w psychiatryku..  W dniu mojego pogrzebu nie wytrzymał.. Chciałby się teraz wypowiedzieć, ale to moja wiadomość do was, więc mu nie dam.. Wredna ja.. Uua! Mówi mi, żebym napisała, że są dwa rodzaje ludzi osób umarłych, mocne i słabe.. On był niestety tą drugą wersją.. Tak jak zaczęłam w dniu mojego pogrzebu, dosłownie na moim grobie, upił się a potem podciął sobie żyły.. Nie wiedziałam o tym, byłam w tym czasie z rodziną, chciałam zobaczyć co będą o mnie mówić na stypie.. Ten powiedział, że przyjdzie za chwilę, chce chwile pobyć ' ze mną' sam na sam.. I już go nie zobaczyli żywego.. Nie mam chyba, więcej o kim wam chyba powiedzieć, to chyba jedyne osoby które, były w moim życiu, odkąd je poznaliście.. Przepraszam was mocno i dziękuję, że ze mną byliście..

Tak, ostatecznie to koniec.. można to nazwać EPILOGIEM, jednak specjalnie zapisałam to jako rozdział.. MIAŁY BYĆ DWIE NIESPODZIANKI, JEDNA TO JEST TA, ŻE WŁAŚNIE ZAKOŃCZYŁAM PISAĆ, DRUGA MYŚLĘ NAD ZAŁOŻENIEM DRUGIEGO BLOGA.. 
ale jako, że wiem, że tu nie miałam czasu.. strasznie was zaniedbywałam to nie wiem.
Pewną koncepcje mam, bo tyle się ostatnio u mnie dzieje, że wyszedłby z tego nie zły blog..
Chciałabym, żeby rozdziały wtedy były dodawane codziennie opisując jakby co czuje, co się wydarzyło danego dnia, tylko, że to nie byłoby jako JA tylko owa POSTAĆ, chłopak którego jeszcze kilka dni temu nazywany był przeze mnie 'loverem' zastąpiłby go któryś z członków one direction.. Nie wiem co i jak, chce poznać wasze zdanie.. CHCIELIBYŚCIE COŚ TAKIEGO? 
* oczywiście, nie dosłownie będą to dni całkowicie moje, bo możliwe, że by was to zanudziło.. :)

Bardzo, Bardzo DZIĘKUJĘ każdej osobie czytającej bloga..
moją ostatnią do was prośbą, jest
 ostatni komentarz od was na tym blogu.. 

W IMIENIU MOIM I FIKCYJNYM BOHATEROM, JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!

napiszcie co sądzicie o pomyśle na nowy blog ;)

kontakt?
twitter : @laajk98
pytania? : ask.fm/laajk98

26 komentarzy:

  1. wow ;o Nieźle. Powoli się otrząsam ...


    http://alwaysclosetou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej tu Ola. Kiedy na GG napisałas mi że będzie niespdzianka to sie ucieszyłam. Teraz płacze. Dlaczego? Może dlatego ( choć to głupio zabrzmi) że to było moje drugie życie. Chyba teraz sama pójdę i się potne. Czemu? Bo mojego zycia już nie ma... Przepraszam, i dziękuje za wszystko co dla mnie zrobiłas...

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOŻE właśnie płacze. To był cudowny blog i nigdy go nie zapomnę. Chcę Cię prosić tylko o jedno nie usuwaj go, chciałabym móc do niego jeszcze kiedyś powrócić.
    Dziękuje <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mogę powiedzieć , szczerze to nie spodziewałam się tego. Głupia ja , liczyłam na happy end. Bardzo liczyłam na to że dobijesz do 100 rozdziałów , a bo okrągła liczba , a bo niewielu się to udaje. Ostatnio w Ciebie zwątpiłam . I dobrze zrobiłam , naprawiłaś wszystko i powróciłaś w wielkim stylu. No to ... cześć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rycze. No super. Włąśnie, nie usuwaj bloga, też bym go chciałam jeszcze kiedyś poczytać :) I Pisz nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, twój blog jest naprawdę przecudny, dlatego mam jedno pytanko. Czy mogłabyś napisać opowiadanie Greysonie Chance? ( jeśli nie znasz go to kliknij tu http://www.youtube.com/watch?v=3Rd-tfJRMLI ) proszę, w internecie nie ma takich opowiadań :( ale jak nie masz ochoty to namów kilka osób aby taki napisały (xd) albo zrób imagna (nie wiem czy dobre napisałam ) proszę cię bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo,szkoda że skończyłaś bloga. Ale zrobiłaś to w wielkim stylu. Właśnie na to liczyłem. A Max też nie żyje? Bo tyle zrozumiałem z tekstu, ale nie jestem pewien. To był super blog, zgadzam się z 3 i 5 komentarzm, nie usuwaj bloga, fajnie by było do niego powrócić. A co do novego bloga, to chciałbym poczytać. Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A lot of us who are under constant pressure tend to eat too much and do not take good care of their bodies.
    You have to find a way to take the tips you learn and make maximum use of them.
    Having some company can also make the fitness session more fun.


    Check out my site ... redstarguide.com

    OdpowiedzUsuń
  9. [SPAM] Na blogu a-n-t-m-s.blogspot.com pojawił się prolog! (: Możesz mnie informować w zakładce SPAM. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Well, as we know world is changing day by day and its every single
    move in politics, business or even entertainment world affects our lives
    a lot. Yet while viewers will inevitably make comparisons between Diane Sawyer and Katie Couric, they have very styles, as Diane Sawyer has more
    of a reputation for a 'harder' journalistic style. These have become world famous
    with all the passing days.

    my blog - http://www.ourgspot.com/TuyetMosb

    OdpowiedzUsuń
  11. What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively useful and it has helped me out loads.
    I'm hoping to contribute & aid different customers like its aided me. Great job.

    Feel free to surf to my web page http://www.biotechnologyreview.net
    my page - 1

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej zostałaś nominowana na moim blogu
    do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  13. What's up to every one, as I am genuinely keen of reading this weblogís post to be updated regularly. It consists of nice material.

    my site; fitness tips men

    OdpowiedzUsuń
  14. Based on my own experiences I am going to make five recommendations that I
    wish someone had made to me to help take the fear out of fitness.
    We know because they have done so for millions of other people.
    Remember; there is a difference between a
    fattening diet and a healthy diet.

    Here is my website - our website

    OdpowiedzUsuń
  15. You will find the most updated news being uploaded or published in blogs and celeb news sites.
    However there are several troubleshooting steps you need to
    perform in order to determine the problem. He covers gossip
    on celebrities, actors and musicians.

    my web blog ... latest celebrity news

    OdpowiedzUsuń
  16. It is considered to the start of the Arab Spring and would go a long way in forcing the politicians to effectively govern the country.
    The mobile news service facility is very new and unique concept that has created a buzz among every citizen.
    The facility of websites and online news are also getting lot of
    appreciation because it is very time saving and people can read it in between their work.


    Take a look at my blog ... Latest Daily News

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamierzasz coś jeszcze napisać? Jakiegoś nowego Imagina? (nie wiem jak to się odmienia:< )

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, super opowiadanie! Tylko szkoda, że je zakończyłaś ;_; Czytałam te słowa od Ciebie i powiem, że mnie podbudowały, bo sama zastanawiałam się, czy wszystkiego nie powinnam zakończyć. Teraz dzięki Tobie na razie tego nie zrobię. Też przeczytałam wszystko u Ciebie od razu, dzisiaj, powiem, że masz naprawdę wielki talent. A może założysz nowego bloga? Byłabym pierwszym czytelnikiem na stałe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I rarely comment, however i did some searching and wound up here "DZIEWI��DZIESI�T OSIEM.".
    And I actually do have a couple of questions for you if you tend
    not to mind. Could it be just me or does it look as if like a
    few of these responses look as if they are left by brain
    dead people? :-P And, if you are writing on additional online social sites, I would like to keep up with anything new you have to
    post. Could you list of the complete urls of your public pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


    My weblog Abercrombie Bruxelles

    OdpowiedzUsuń
  20. Chce mi się ryczeć :( Czemu ją hmmm... ZABIŁAŚ ?? xD Smutne zakończenie :( Ale przez te 2 dni fajnie mi się czytało tego bloga i jeszcze Maksiu :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się poryczałam. Uważam, że to najlepszy blog jaki w życiu czytałam. W dodatku jeszcze jak to czytałam słuchałam tego: http://www.youtube.com/watch?v=MwpMEbgC7DA to już po prostu lały mi ciurkiem te łzy. Horanowa :*

    OdpowiedzUsuń
  22. O boże..Przeczytałam cały dopiero po czasie.Teraz właśnie płaczę.Myślałam że nie ma lepszego opowiadania ale twoje jest. Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Rycze przez cb.Jakie to jest piękne.Tylko czemu się skończyło :'( Kocham to opowiadanie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ejjj, a tak w ogóle to kogo ona wybrała w końcu na osobę, która ją widzi ?!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Wiem ,że to opowiadanie jest za kończone od roku, ale mam do niego sentyment i przeczytałam go jeszcze raz :) Ale po przeczytaniu tego rozdziału jeszcze raz , nasunęło mi się pytanie. Kogo ona wybrała na osobę ją widzącą? :) Moje drugie pytanie natomiast brzmi: Czy masz jeszcze jakieś blogi? :) Interesuje mnie to , bo masz lekki styl pisania , który bardzo mi się podoba <3 Pozdrawiam, Dagmara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że pomimo takiego czasu ktoś o nim jeszcze pamięta. Kogo wybrała? Dziś po przeczytaniu tekstu, zdaję sobie sprawę z wielu niedociągnięć i zauważam brak niektórych faktów :) Jak widać, sama nie wiedziałam kogo wybrała, ale dziś powiem Ci, że Harry'ego. Blogi próbowałam zacząć, ale bałam się, że skoro jednego zaniedbałam z resztą będzie to samo.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń